18 Aralık 2012 Salı

Naslii.com 2 Yaşında!

http://www.naslii.com/2012/12/hediye-hediye-hediye-1-nasliicom-2.html?spref=tw


Blogumu 2011 Ocak ayında açmış olmama rağmen ilk kayda değer yazımı 28 Ocak'ta yazdığım için doğum günümü 28 Ocak olan ilan ettim. Hep beraber bu yolda çok güzel ilerledik. Hep diyorum ya şu hayatta yaptığım en iyi işlerden biri blog açmak oldu diye! Severek okuyup takip eden herkese çok çok teşekkürler!  Bu vesileyle doğum günü hediyeleri dağıtmak istiyorum.

 Daha sonra sponsorsuz da hediye çekilişim olacaak ama onun için 1500 kişiyi bekliyorum :)) Öncelikle Evoria.com ile olan sürprizimizi paylaşmak istiyorum. Çok çok beğeneceğinizi umduğumuz hediyeler sizleri bekliyor ! :)

 Hem de tam 13 kişiye! =)

Öncelikle www.evoria.com 'a da üye olmanızı tavsiye ederim :) 






Hediyeleri inceleyelim,üzerlerine tıklayabilirsiniz.

Piyasa Fiyatı: 154,00 TL

Piyasa Fiyatı: 53,50 TL

Piyasa Fiyatı: 50,00 TL

Piyasa Fiyatı: 44,99 TL

Piyasa Fiyatı: 40,00 TL


Bu cicilere sahip olacak 13 şanslı kişiden biri de siz olmak isterseniz hemeen blogumun izleyicisi olup birkaç ricayı yerine getirmeniz yeterli.

Facebook Sayfamı (tıktık) beğenip , 
Twitter'ımı (NsL26)  takibe alırsanız 

-- '' Naslii.com 2 yaşında ve 13 kişiye hediye çok cici hediyeleri var! @NsL26 @EvoriaDunyasi ..... << (çekiliş linki )'' olarak paylaşabilirsiniz ( çekiliş linkini unutmayın! ) --

( +1) Hediye çekilişimi sosyal paylaşım ağlarınızda paylaşırsanız 
( her paylaşım +1 -- blogda fotolu paylaşmak +2 ) geriye sadece linklerle birlikte mailinizi yazıp şansınıza güvenmek kalıyor.


Bir de Evoria Facebook'u beğenen ve Evoria Twitter'ı takibe alanlara da +2 hak şansı veriyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder