29 Ocak 2012 Pazar

blogun sürpriz hediyesi(24 Ocak-29 Şubat)

herkese selamlar...vallahı şu durumu 3-4 gundur karar veremıyorduk arkadaslarla...hadı bakalım...kampanyayı ben duzenlıyorum...sponsor benım :) ama hedıyeyı soylemıyorum.:) surprız olsun:) gulmeyın rıca edıyorum:)) içimizden geldı bu...yılbası kampanyam gıbı...

şöyle dusunun...bır kutu olsun ıcınde hedıyeler olsun...ya da bır paket olsun ıcınde hedıyeler olsun :)

bu da örnek olsun :) artık ıcınden ne cıkarsa...
sevgılıler gunune ozel yapmak ıstemedım az farklı olalım yahu :)

şartlarımıza gelınce...
1-ızleyıcım olun :)..Adsız asla kabulum olmayacak! sakın bana sonradan çemkırmeyın
2-http://www.facebook.com/kiscicegikardelen begenın ve profılınızde paylasın
3-blogu olan kampanyamı paylasacak bu +1,blogroll yaparsanız +1 olacak...
4-sosyal aglarda duyurun ve " Kış Çiçeği Kardelen'imden sürpriz hediye var" yazısını ekleyın...bunu da görmek istiyorum...
5-tum lınklerınızı adınızla bırlıkte yorum bırakın

sızlerı cok sevıyorum...
yardımı dokunan tum arkadaslarıma tesekkur ederım...

not edit büdüt :vallahi emir kibi değildi ayol öyle anlaşılmış bolcana özur :D:D

http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2012/01/blogun-surpriz-hediyesi24-ocak-30-subat.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder