31 Ocak 2012 Salı

''CAMHEDİYE'' den ''HobiBox'' takipçilerine ''KRİSTAL ÇERÇEVE'' (kendi fotoğrafınız içinde) Hediye!

http://hobibox.blogspot.com/2012/01/camhediye-den-hobibox-takipcilerine.html


Mutlu akşamlar Blog dostları.

Yeni hediyelerle yine geldim. Bilenler biliyor, çekilişlere ne katıldım ne düzenledim şimdiye kadar (hep bana çıkmaz negatifliğinden ve zamansızlığımdan) ama çeyiz hazırlığında olan bir anne olarak, kızımın şansına sene başında katıldığım çekilişle güzel hediyeler alınca, bir ısındım ki sormayın:) Sevgili ''Elifin Defterinden'' adlı arkadaşımızın düzenlediği yıl başı çekilişinden harika önlük seti ve kurabiye kalıpları kazandım. Fotoğraf makinem henüz gelmedi yeğeniimden, gelince diğer hediyeleşme etkiinliklerinden aldığım hediyelerle birliikte paylaşıcam.

Benim yeni keşfettiğim ''CAM HEDİYE'' sitesinden sizlere harika, çok şık, çok zarif ve bir o kadar anlamlı hediyeler var. Zaman zaman kristal cam şeklinde objeler dikkatimi çekiyordu ama bu çok farklı. Sizin kendi resminiz ''LAZER'' tekniği ile krisatl camın içine işleniyor ve sonuç mükemmel ötesi bir görüntü ve hoşluk oluyor. Kırmadığınız sürece ömür boyu kullanılacak bir obje. Ömür boyu mutluluklar için de çok anlamlı ve ideal bir hediye. İster sevgilinize, isterseniz sevdiklerinize çok zarif ve hatırası olacak bir hediye.

Aşağıda örnek resimler bulunmaktadır. Bu etkinlik haricinde de özel günleriniz için baş vurabileceğiniz harika bir site. Firma yetkilisi Selçuk Bey'e de ilgi ve desteğinden dolayı teşekkür ediyorum.

Talihli kişiler, seçecekleri ''net ve kaliteli'' fotoğraflarını firmaya gönderecekler, daha sonra işlemi biten Kristal Çerçeveler sizlere geri yollanacak. Bu aşamaya gelindiğinde sizlere ayrıntılı bilgi tekrar verilecektir.

Hediyeler:


1 Adet Kristal Fotoğraflı Çerçeve
1 Adet Kristal Kalp kolye (fotoğraflı)


Bunun için yapmanız gerekenler;
Siteye üye olup facebook sayfasını beğenmek
Blog sayfanız ve varsa facebook sayfanızda ve her ikiside varsa yayınlayıp, bu konuya yorum bırakmak.
Bana gelince özgürsünüz, free takılabilirisiniz:) ama sol yukarda bulunan site aboneliğine kayıt olursanız, izleyicim olursanız veya face sayfamı beğenirseniz de hayır demem...


Şimdiden herkese bol şanslar. Bu arada ''ÇİKOLİNE'' çekilişine katılan arkadaşlarımız tekrar katılabilirler. İkisininde son günü 3 ŞUBAT 2012

1 yorum: